tirsdag 7. april 2015

Sukkerfritt påskeegg til mor

Påskeeggjakta er ein viktig hending på påskeaftan, ungane er yre av spenning frå dei står opp om morgonen, både for å gøyme kvarandres egg, finna dei, og kva som er inni egga. Egga plar vere fylt til randen av gode saker, søtt, salt og syrlig, og ungane et seg mette.

Så kva med mor, som denne sesongen ikkje et godteri? Eg freista å tone det ned, men ungane gav seg ikkje, eg måtte også få egg!

Dei stakk hovuda saman med far sin, kviskra og tiska rundt i hytta.





























Påskeaftan formiddag drog me til "bygda", som me seier om fagraste Fyresdal, og eg skjøner i etterkant kvifor det var heilt topp at eg gjekk aleine i matbutikken..

Eg fekk det største egget av alle! Og då eg endeleg fann det, godt gøymt bak ein vedstabel, åpenberra det seg mjukt, tynt alpakkagarn, Hverdagsgarn, påskegul Pukka-te, øyredobber og lavendelpose... For nokon ungar! Dette var godteri for mor, ja!!!







3 kommentarer:

  1. Fabelaktig fin eggeoverraskelse!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! For et fint egg til mor! Garn er alltid velkomment samme hvor mange nøster som er i lageret. Nå kan du pynte deg, lage god te og strikke av det lekre garnet.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Superfint påskeegg! Det har du glede av lenge.

    SvarSlett